کافه دخترانه

کافه دخترانه

فقط دختر خانما
کافه دخترانه

کافه دخترانه

فقط دختر خانما

سوال دارم؟؟؟؟؟!!!!؟؟




من آرزو میکنم برگردم به دوران بچگیم برگردم به دورانی که  بی خیال از دنیای آدم بزرگا

 خوش بودم و حال میکردم...اصن ای کاش تو همون بچگی می موندیم و بزرگ نمی شدیم


شما چه آرزویی داری؟





به سلامتی بارون







    به سلامتی بارون


   که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره


  که این همه خاطره تووش ذخیره شده….!



به سلامتی دخترا

 


 جهان را بدون ناخن های لاک زده ، بدون کفش های پاشنه بلند ، بدون النگو و


بدون  گل سر تصور کن ! 


 خدا دختر را برای دنیا آفرید و دختر جهان را برای خدا زیبا کرد


  به سلامتی همشون


خبر خیلی بد...

مرتضی پاشایی فوت کرد

(ای کاش مث سری های قبل شایعه بود)

 خدایا چه حالی گرفتی ازمون روز تعطیلی  


خدا رحمتش کنه...


مهتاب


یه پست عالی مثل خودم



سلام

حال و احوالتون چطوره ؟

امید وارم خوب باشین من که عالیم

و 

با یه پست عالی اومدم که لنگه شو عمرا پیدا کنید



دیگه کم مونده بود هاپوها هم سلفی بگیرن


منم ببینم؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟


تو کی هستی آیا؟


خخخخ...


ب جون خودم صف مدرسه ی ما هم به این مرتبی نیس


تو چقدر زشتی...


حال کن نقاشی رو...



منم وقتی نظر ندارم این شکلیم...


حرف آخرم

و اما یه عکس ادامه مطلبه 

اونای که جنبه ندارم نرن ادامه لطفا حتما

بای

نظر یادت نره هاااااااااااااا



ادامه مطلب ...

پست سلنا گومزی

سلام



اینا شات های آلبوم(for you) جدیدشه....






سلنا در حال رفتن یا بیرون اومدن از کافه...

این تیپش منو کشته


 


لباسشو...



این رنگیش..



این سیاه سفیدش...



این عکسو مجبور شدم سانسور کنم

سلنا تازگیا عمل جراحی انجام داده فک کنم




نظر یادت نره ها ...


راستی موزیک خالص آهنگ جدیده ی سلنا گومز رو وبم گذاشتم


اگه موزیک پلیر مشکل داشت بگین


هر کسم دوس داشت نویسنده بشه تو پست بالا بگه